Jump to content


Photo

[Tutorial]Negoţ de conturi asistat de un membru staff


  • This topic is locked This topic is locked
No replies to this topic

#1 Robot Alaska

Robot Alaska

    Fost GM Metin2Alaska

  • Membru
  • 1,711 posts
  • Nivel:110
  • Breaslă:GameMaster
  • Regat:Alb
  • Time Online: 11d 4h 18m 1s

Posted 22 May 2016 - 12:21 AM

Acest tutorial este pentru a vă explica ce trebuie să faceţi atunci când susţineţi un negoţ de conturi cu un GM .
 
Reguli :
1. (Vânzătorul) Trebuie să vă asiguraţi că aveţi  acces la e-mail-ul contului pe care doriţi să-l vindeţi.
2. (Cumpărătorul) Trebuie să vă asiguraţi că aveţi un e-mail valid pe care să primiţi noul cont.
3. Trebuie să vă asiguraţi că nu aţi schimbat e-mail-ul contului în decurs de 7 zile.
4. Trebuie să mutaţi itemele/yang-ul înainte de a ruga un GM să vă asiste.
5. Trebuie să fiţi logaţi pe CH 1 .
 
Desfăşurarea negoţului :
ღ Pasul 1  : Cumpărătorul oferă yang-ul/itemele membrului din STAFF care asistă la negoţ iar vânzătorul îi oferă datele contului în PM .
Dacă este vorba de un negoţ cont pe cont, ambele părţi îşi transmit datele conturilor în PM.
ღ Pasul 2 : Vânzătorul  intră pe site şi accesează  „Schimbă e-mail”, după care introduce e-mail-ul său vechi şi e-mail-ul nou, cerut de cumpărător.
w8ZGpP8.png   xjy8P7I.png
 
7jlp3LT.png
 
ღ Pasul 3 : Vânzătorul trebuie să acceseze e-mail-ul vechi  unde va primii un e-mail cu un link. Trebuie să acceseze acel link pentru a confirma transferul  contului.
WwRHZms.png
 
GbDJcRW.png
 
ღ Pasul 4 : Cumpărătorul va primi pe noua adresă de e-mail un e-mail cu un link (Dacă este vorba de G-mail, link-ul îl primiţi în folderul Spam). Trebuie să acceseze şi acesta link-ul ( ATENŢIE : FIIND LOGAT PE SITE PE CONTUL CUMPĂRAT ) pentru a confirma transferul  contului.
pjzBRbm.png
 
ღ Pasul 5 : Cumpărătorul a primit contul pe e-mail. Trebuie să-şi schimbe parola de la cont şi are datoria de a confirma că are contul pe e-mail-ul lui .
ღ Pasul 6 : După confirmarea cumpărătorului, GM-ul care asistă la negoţ îi va oferi vânzătorului yang-ul/itemele şi negoţul s-a încheiat cu succes.
Dacă este vorba de un negoţ cont pe cont, celălalt trebuie să repete procedura de mai sus pentru a-i muta şi el contul pe e-mail celuilalt.
 
!! IMPORTANT !!
Dacă unul dintre cei doi (vânzătorul sau cumpărătorul) au orice tentativă de a da ţeapă sau de a minţii (că nu au primit cerere pentru a o activa după ce negoţul este anulat sau că au trimis/confirmat link-ul) SUNT PEDEPSIŢI CU BAN PERMANENT !